[Wle-nl] edit-a-thon 8 oktober bij Beeld en Geluid

k.vliet op kpnmail.nl k.vliet op kpnmail.nl
Do Sep 1 14:11:22 CEST 2016

Ha Sindy, ja ik wil ook wel komen assisteren. Aangezien het (vooral) om invoegen van beeld/geluid lijkt te gaan voel ik me niet de juiste persoon om het geheel te presenteren.
Groeten,  Kees
----Origineel Bericht----
Van : meijer op wikimedia.nl
Datum : 01/09/2016 13:40
Aan : wle-nl op lists.wmnederland.nl
Onderwerp : Re: [Wle-nl] edit-a-thon 8 oktober bij Beeld en Geluid
 Zeker leuk, alle deelnemers krijgen een lunch en mogelijk ook een rondleiding. De tijd staat nog niet helemaal vast maar ik denk dat het inderdaad weer van 10:00 uur tot 16:00 uur zal zijn. Andere mensen met zin en tijd om te helpen?

         0650879379

         (0)30 3200238
         Werkdagen maandag t/m donderdag

   Op 31 augustus 2016 19:58 schreef Ciell Wikipedia
   <ciell.wikipedia op gmail.com>:

          Hoi Sindy,

         Wat leuk!

        Is dit weer de hele dag, zoals meestal bij Beeld en Geluid?

       Dus inloop
       9.30 aanvang
       10:00 - 16:00?
      Dan kan ik helaas niks voor je betekenen, dat is te vroeg voor mij.

     Groetjes, Ciell

      Op 31 augustus 2016 11:22 schreef Sindy Meijer