[Wle-nl] edit-a-thon 8 oktober bij Beeld en Geluid

Ciell Wikipedia ciell.wikipedia op gmail.com
Wo Aug 31 19:58:10 CEST 2016

Hoi Sindy,

Wat leuk!

Is dit weer de hele dag, zoals meestal bij Beeld en Geluid?
Dus inloop *9.30* aanvang

*10:00 - 16:00?*
Dan kan ik helaas niks voor je betekenen, dat is te vroeg voor mij.

Groetjes, Ciell