[Wle-nl] 6 oktober Hortus Amsterdam schrijfmiddag

sander turnhout s.turnhout op soortennl.nl
Ma Aug 29 10:14:37 CEST 2016

ik kan er (nog) bij zijn; qua hortus amsterdam; zou het interessant zijn om
eens te kijken of we wat lokale groene vrijwilligers erbij kunnen krijgen?
De stadsecologen, de KNNV, Floron, Vogelbescherming hebben allemaal goede
en actieve mensen in de stad

groet

--

--

Sander Turnhout
Strategisch adviseur SoortenNL

https://twitter.com/Sanderturnhout

(e) secretaris op voff.nl
(t) 06 282 25 990
(w) www.voff.nl // *www.soortenbescherming.nl
<http://www.soortenbescherming.nl/>*

Ziet u ze vliegen? Vertel het ons op www.telmee.nl

Bezoekadres: Toernooiveld 1 - 6525 ED Nijmegen
Postadres: Postbus 9010 - 6500 GL Nijmegen