[Wle-nl] Jaarplan Wikimedia Nederland 2017 - ideeën en suggesties

Za Aug 20 16:35:48 CEST 2016

Hallo allemaal,

In de draft van het jaarplan 2017 staat nu het volgende over Project
Natuur:

*Doel is het verbeteren van de inhoud rond het thema natuur op
Wikimedia-projecten. In 2017 wordt er samengewerkt met de Wikipedian in
Residence in dienst van Soorten.nl. WMNL is lid van de stuurgroep die
toezicht houdt op de activiteiten van deze WiR en is betrokken bij het
organiseren van trainingen en schrijfbijeenkomsten. (extern gefinancierd).
Daarnaast ondersteunt WMNL de projectgroep natuur bij de door haar
ontwikkelde activiteiten.*

Zijn er projecten en initiatieven die wij voor 2017 willen ontwikkelen?
Volgens mij kunnen we best specifieker zijn in wat we willen, toch?
Voordeel van specifieker zijn is dat er dan ook budget voor opzij gezet
wordt namelijk.

Groetjes, Ciell