[Wle-nl] Fwd: Flora van H. Witte

wjv weejeevee op gmail.com
Za Aug 20 12:18:51 CEST 2016

Aha, weer een donatie! En er is nu ook een tentoonstelling over Hortulanus
Witte en de planten uit Japan in de Oude UB in Leiden, tegenover de Hortus.
Dick en ik willen er zeker heen.

Dick heeft trouwens alvast een beginnetje voor AJ Wendel op Wikipedia
gemaakt.

Groet, Wilma

Op 18 augustus 2016 17:41 schreef Ciell Wikipedia <ciell.wikipedia op gmail.com