[Wle-nl] 6 oktober Hortus Amsterdam schrijfmiddag

k.vliet k.vliet op kpnmail.nl
Wo Aug 10 17:53:47 CEST 2016

Ha Sindy,  je mag mij voor 6 oktober inplannen.
Voor een afspraak met Sander (je eerdere mail) ben ik beschikbaar op 30 augustus (moet dan 16 u weer in Houten zijn). Op de dinsdagen daarna kan ook mits ik uiterlijk 17 u weer in Houten ben. Plan maar een geschikt moment in overleg met Sander.
Ik ben vorige week op Ameland geweest en vertrek woensdag voor 8 dagen naar Ierland. Daarna is het feest voorlopig weer over en ben ik vaker beschikbaar voor Wikipedia.
Groetjes en jij alvast fijne vakantie. Kees

Verzonden vanaf mijn Samsung-apparaat

-------- Oorspronkelijk bericht --------
Van: Sindy Meijer <meijer op wikimedia.nl>
Datum: 10-08-2016  16:22  (GMT+01:00)
Aan: wle-nl <wle-nl op lists.wmnederland.nl>
Onderwerp: [Wle-nl] 6 oktober Hortus Amsterdam schrijfmiddag

Hallo allemaal,
Enige tijd geleden hebben Dick en Sandra gesproken tijdens een bijeenkomst van de Hortus. Het is ook al een keer voorbij gekomen in de vergadering, zie de aantekeningen: https://docs.google.com/document/d/1VVr8FWKdMFa0rYf8-4WMt9ra6aD1KFHPbCLhhVtQClA/edit
Voorafgaand aan de presentatie is er gesproken met Reinout van de Hortus Amsterdam over de organisatie van een schrijfmiddag op 6 oktober. Nu is mijn vraag aan jullie: zijn er mensen die het leuk vinden om hierbij aanwezig te zijn? Dat kan zijn begeleiden of het geven van een presentatie/uitleg. Ik hoor het graag!

0650879379  •  (0)30 3200238