[Wle-nl] Amersfoort

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Ma Aug 8 10:02:49 CEST 2016

Hallo Wilma,

Bedankt voor je berichtje, ik ga vanmorgen aan de slag met de communicatie.
De citroenmelisse heb ik van de lijst afgehaald. Ik ben benieuwd of we
verschil zien in het aantal views.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1W7wumEdNinvv7KYlC7f7EuL8MVbpbTPF-7xDVjE1grE/edit#gid=1568344217

Hou je ons op de hoogte? Leuk om een rode lijst te maken, wie weet krijgen
we zo mensen enthousiast. Ik zag dat er ook al een stukje staat op de
projectpagina met foto's, leuk. Bedankt ook voor het ophangen van.