[Wle-nl] Amersfoort

Sandra Rientjes - Wikimedia Nederland rientjes op wikimedia.nl
Za Aug 6 13:19:35 CEST 2016

Wat leuk, Wilma!  Bedankt voor de update.

Sandra Rientjes
Directeur/Executive Director Wikimedia Nederland

tel.    (+31) (0)30 3200238
mob. (+31) (0)6  31786379

www.wikimedia.nl

*Postadres*:                                                 * Bezoekadres:*
Postbus 167                                                Mariaplaats 3
3500 AD  Utrecht                                         Utrecht