[Wle-nl] Toelichting project Natuur voor IVN

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Ma Aug 1 13:28:32 CEST 2016

Hallo Kees,

Bedankt voor de tekst. Voor het gemak heb ik de tekst even op de drive
gezet zodat iedereen kan reageren:
https://docs.google.com/document/d/1csRTR3zZjqnJcsrbR7_n-jS1o1p4M6xDkCJd_3ceBEk/edit