[Wle-nl] Qrpedia

Sander Turnhout s.turnhout op soortennl.nl
Ma Aug 1 12:39:02 CEST 2016

Dag sindy, misschien is het leuk om ook - dat kan via floron - een berichtje te plaatsen op Nature today / natuurbericht.nl dat wordt goed gelezen door andere media en kan wellicht een opstapje zijn naar VARA's vroege vogels; best leuk om daar te vertellen over project natuur toch? Zal ik een contract leggen?
Groet

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: "Sindy Meijer" <meijer op wikimedia.nl>
Verzonden: ‎1-‎8-‎2016 11:57
Aan: "ProNat projectteam" <wle-nl op lists.wmnederland.nl>
Onderwerp: Re: [Wle-nl] Qrpedia

Wat fijn dat het vrijdagochtend opgehangen kan worden, helaas heb ik zelf al andere afspraken. Mocht er niemand kunnen helpen is het een idee om 1 weekje te wachten? Nog even wat praktische informatie. Hoe krijgen we de QR-codes en flyers bij jou? Zal ik ze opsturen? In dat geval ontvang ik graag je adresgegevens.

Verder had ik het één en ander ingeplant qua communicatie. Er komt een bericht op de website, Facebook, Twitter en nieuwsbrief. Daarnaast ga ik de volgende kranten/organisaties aanschrijven: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Yk8dPhslbpZ0lOheHaWmmIDLPIZ7RQfaY3xb4O9MOYU/edit#gid=0 Ik ga daar maandag wel mee aan de slag. Mocht het vrijdag niet lukken of uitkomen hoor ik het graag. Wellicht is het leuk om het ook nog even te melden in de kroeg? Is er iemand die dat wil doen?

Er was al een berichtje geschreven voor Het Groene Huis: https://docs.google.com/document/d/197KPzIoPvYkG9AU7b1LxfMLdwUxkZNUXX0iz6Cmps-I/edit#heading=h.5h07swvzbp6d