[Wle-nl] Qrpedia

sander turnhout s.turnhout op soortennl.nl
Vr Jul 29 13:13:33 CEST 2016

ok thnx

--

--

Sander Turnhout
Strategisch adviseur SoortenNL

https://twitter.com/Sanderturnhout

(e) secretaris op voff.nl
(t) 06 282 25 990
(w) www.voff.nl // *www.soortenbescherming.nl
<http://www.soortenbescherming.nl/>*

Ziet u ze vliegen? Vertel het ons op www.telmee.nl

Bezoekadres: Toernooiveld 1 - 6525 ED Nijmegen
Postadres: Postbus 9010 - 6500 GL Nijmegen