[Wle-nl] Qrpedia

wjv weejeevee op gmail.com
Wo Jul 27 23:38:19 CEST 2016

Geweldig dat de bordjes bijna klaar zijn. Ik wacht nog op een reactie van
de beheerder over de prikkers, maar daar ga ik morgen even achteraan.
Ik weet nog niet wanneer ik volgende week tijd heb en dat het dan droog is.
In principe hangen de code's er de rest van dit seizoen, zeg tot december
oid. Mocht het allemaal prima gaan en ze blijven goed hangen en er is niet
veel gedoe mee, dan hangen ze er wat mij betreft langer. Ook leuk om de
bomen in de winter op naam te brengen.
Ik hoop morgen iets meer antwoorden op vragen te kunnen geven.

Wat betreft een kick-off feestje............een twitter kannonade met
allemaal verschillende trefwoorden om zoveel mogelijk twitteraars te
bereiken? (ik roep maar wat)

gr wilma