[Wle-nl] Qrpedia

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Wo Jul 27 11:30:23 CEST 2016

Hallo Wilma,

Even een update van mijn kant. De kaartjes kan ik maandag ophalen en ook
het a4'tje met uitleg is bijna af. Tess heeft uitgezocht hoe vaak de
artikelen op dit moment worden bezocht, zodat we achteraf de resultaten
kunnen meten. Nog wel even een vraag, heb jij een idee van wanneer tot
wanneer de bordjes in de tuin te zien zijn? Dan kan ik dit nog mee nemen in
de communicatie. Hoe zorgen we er voor dat de spullen bij jou komen of gaan
we samen naar Amersfoort om alles op te hangen?