[Wle-nl] Vergadering 20 juli om 19:30 via Skpe

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Wo Jul 20 13:01:02 CEST 2016

Hallo Dick,

Dat is jammer aangezien Sander vanavond aan zal schuiven. Punt B en E heb
ik voor de volgende keer op de agenda gezet. Aangezien het mij handiger
lijkt om dit te bespreken als je zelf ook van de partij bent.

Betreft het symposium van de H&T-stichting plaats moeten we even kijken of
er mensen vanuit de werkgroep heen kunnen. Het brengt wel kosten met zich
mee. Had jij het idee om vanuit de werkgroep te gaan? Of ga je met een
andere pet op?

Nu ben ik de oproep om mee te helpen in Amersfoort kwijt... Die had ik in
deze email willen plakken.

Met vriendelijke groet,

Sindy Meijer

Communicatie & Community support Wikimedia Nederland
<http://www.wikimedia.nl>

0650879379  •  (0)30 3200238
Werkdagen maandag t/m donderdag