[Wle-nl] Vergadering 20 juli om 19:30 via Skpe

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Wo Jul 20 09:04:11 CEST 2016

Hallo Wilma,

Bedankt voor de tekst. Is dit betreft het Groene huis de definitieve tekst?
Ik zal de tekst in elk geval even op de drive zetten in dit document:
https://docs.google.com/document/d/197KPzIoPvYkG9AU7b1LxfMLdwUxkZNUXX0iz6Cmps-I/edit

Sandra wil ook de tekst nog graag even zien voordat we iets laten drukken.
De volgende zin viel mij op: Ook zou je een foto van de QR-code kunnen
maken en later thuis de link naar Wikipedia kunnen aanklikken.

Volgens mij kan dat niet, ik kan in elk geval geen foto scannen met mijn
QR-scanner.

Betreft de staander, zou zo iets kunnen werken:
https://www.displaysenzo.nl/l-standaard-a5-staand?gclid=CNOLrq68gc4CFdTnGwodeMgMyQ
alleen hebben wij die niet en weet ik niet hoe makkelijk het is om er 1 te
bestellen over het algemeen gaat dit per 50 stuks.

Zullen we de rest vanavond verder bespreken? Want er moet denk ik nog wel
het één en ander gedaan worden.