[Wle-nl] Actiepunten project natuur

Sandra Rientjes - Wikimedia Nederland rientjes op wikimedia.nl
Ma Jul 4 20:03:31 CEST 2016

Ha Ciel,

Het gesprek deze week gaat over de 'backoffice' :  rapportage naar Pr
Bernhardfonds, van wie (Vlinderstichting of WMNL) krijgt Sander welke
logistieke ondersteuning, kostenverdeling etc. Als iemand daar uitgesproken
ideeën over heeft dan hoor ik het graag maar ik zie dit echt als
'kantoorspul'.

Volgens mij gaan de interssante gesprekken plaatsvinden als Sander
aanschuift bij de projectgroep!

Groet,

Sandra Rientjes
Directeur Wikimedia Nederland