[Wle-nl] Ecomare

wjv weejeevee op gmail.com
Wo Jun 1 16:37:42 CEST 2016

Dag Sindy,

Krijgen we weer zo'n cryptisch mailtje van jou. Waarom stuur je de
correspondentie niet één op één door, dan hebben we meteen de juiste info
en weten we ook van wie dat komt. Nu krijg ik het gevoel dat je dingen
achter houdt, dat we niet alles mogen weten. Dan ga ik dus naar dingen
gissen en dat is toch niet de bedoeling.
Ben ik de enige die dat zo ervaart?

Hartelijke groet,
Wilma