[Wle-nl] Vacature WIR Vlinderstichting

Nolda Straatman noldastraatman op gmail.com
Wo mei 11 10:55:07 CEST 2016

Hoi Allemaal,

Hier alles prima. Met Hanna is ook alles goed. Groeit als kool en heel
helder en levendig. Ik denk dat ik binnenkort weer eens wil proberen een
skype vergadering bij te wonen, laat wel weten dan en na de zomer maar
kijken of ik weer wat actiever kan worden, maar dat moeten we t.z.t. maar
even kijken.

Groeten

Nolda

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

nl.linkedin.com/in/noldastraatman/
Twitter @StraatmanNolda
Twitter @NoldasLifestyle