[Wle-nl] Vergadering maandag april, start om 20:00 uur

Romaine Wiki romaine.wiki op gmail.com
Ma Apr 11 13:36:18 CEST 2016

Hi allen,

Het begin van de vergadering ga ik missen, of ik later nog kan aanschuiven
is afhankelijk van mijn aansluitingen.

Om vast mijn actiepunt door te nemen:
De aanmaak van de galerijpagina's van Jos Zwarts is afgerond. Dat was niet
heel veel werk, maar moest even terughalen wat de bedoeling precies was.
Toen de voorbereiding eenmaal gedaan was kon dit vrij snel in slechts
enkele uurtjes erop gezet worden. Ze staan:
https://commons.wikimedia.org/wiki/Wildlife_drawings_by_Jos_Zwarts

Mooi om te zien dat het maken van QR-codes goed te doen is.

Groetjes,
Romaine

Op woensdag 6 april 2016 heeft Sindy Meijer <meijer op wikimedia.nl
<javascript:_e(%7B%7D,'cvml','meijer op wikimedia.nl');>> het volgende
geschreven: