[Wle-nl] Denken jullie aan de actiepunten

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Di Apr 5 15:40:34 CEST 2016

Daar ben ik weer dit keer met wat meer informatie. Is er iemand die zin en
tijd heeft om in het Engels kort iets te vertellen over onze samenwerking
met Floron, Naturalis en wellicht iets over het project in Graz? Sandra zal
iets vertellen over Wikimedia/Wikipedia en indien nodig over project
natuur. We hebben in totaal 30 minuten. Het is in Pinetum Blijdenstein in
Hilversum en het programma ziet er als volgt uit:

Onderstaand het programma.

·         10:00h Coffee & tea

·         10:30h Bob Ursem (Delft): Opening en goodbye to Pieter Baas as
president of National Plant Collection Foundation

·         10:45h Robbert Willink (Hilversum): About Pinetum Blijdestein.

·         11:00h Joke ’t Hart (NVBT): Planten voor de
Toekomst/Lottery-funded pentennial project ‘Planting the Future’

·         11:30h Anne-Cathrine Scheen (Stavanger): Norwegian botanic
gardens network

·         12:00h Sandra Rientjes (Wikimedia) Wikipedia of plants and
Wikimedia projects with botanical institutes in Europe

·         13:00h Lunch

Ik hoor het graag even.

Met vriendelijke groet,

Sindy Meijer

Communicatie & Community support Wikimedia Nederland
<http://www.wikimedia.nl>

0650879379  •  (0)30 3200238
Werkdagen maandag t/m donderdag