[Wle-nl] Fwd: Re: Denken jullie aan de actiepunten

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Do Mrt 31 10:04:39 CEST 2016

Oeps ineens was mijn bericht al verzonden

Hallo Kees,

Graag gedaan!

Dit zijn de mensen die hebben aangegeven graag op de hoogte te willen
blijven. Wanneer mensen dat niet specifiek aangeven mogen we ze helaas niet
meer aanschrijven.

Niko Buiten nikobuiten op online.nl
Martina Evers martina.evers op xs4all.nl
Kees de Kroon  cmmdekroon op hetnet.nl
Marcel Holtel m.holtel op planet.nl

Bedankt voor de toelichting betreft de lagere school. Ik zag mezelf al
staan voor groep 5 ;) Mocht je specifieke artikelen hebben waarvan je graag
de
bezoekersaantallen weet, geef het gerust door dan ga ik aan de slag.