[Wle-nl] Denken jullie aan de actiepunten

k.vliet op kpnmail.nl k.vliet op kpnmail.nl
Wo Mrt 30 11:27:07 CEST 2016

Dag allemaal, hierbij het verslagje van het overleg met IVN. Ik wil begin volgende week weer contact opnemen. Graag bericht of jullie je kunnen vinden in de ideeën. En wie wil meedoen met een informatiemoment of schrijfmiddag voor de gidsencursus?
Vriendelijke groeten,  Kees
----Origineel Bericht----
Van : meijer op wikimedia.nl
Datum : 29/03/2016 12:45
Aan : wle-nl op lists.wmnederland.nl
Onderwerp : [Wle-nl] Denken jullie aan de actiepunten
Hallo allemaal,
Even een korte update van mijn kant:
Tekenaar Jos heb ik gesproken en hij wil in de toekomst weer tekeningen doneren de eerste 100 zijn alweer klaar.
Het contact met Ecomare loopt nog :D
15 april gaan we kort iets presenteren in de Hortus tijdens hun ALV
Ze gaan binnenkort starten met de werving van een WIR bij SoortenNL, Dick neemt plaats in de selectiecommissie.
Denken jullie allemaal aan de openstaande actiepunten? Projectplan 2016 doornemen staat als puntje voor iedereen ;)