[Wle-nl] milieucentrum utrecht Re: WikiZaterdag loopt nog niet

Hans Muller j.m.muller op hccnet.nl
Di Feb 16 10:16:47 CET 2016

Vreemd dat Milieucentrum Utrecht
http://www.mcu.nl/page/2737/wat-vindt-u-in-de-groene-agenda-.html 19 maart
(nog) niet opnam in de Groene Agenda, zou best passen.

Groeten, hans muller