[Wle-nl] Bericht Jos Zwarts is binnen

Di Dec 22 11:10:31 CET 2015

Hoi,

Ik ga daar een dezer dagen tijd voor maken.

Ik had nog wat aanpassingen gedaan in het nieuwsbericht, maar blijkbaar
zijn deze niet doorgekomen.
Zo is "vogeltekeningen
<https://www.wikimedia.nl/nieuwsbericht/vogel-tekeningen-gemaakt-door-tekenaar-jos-zwarts-aan-wikimedia-commons-toegevoegd>"
volgens mij één woord?

Groetjes, Ciell
This
email has been sent from a virus-free computer protected by Avast.
<#DDB4FAA8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>