[Wle-nl] Vogeltjes van Jos Zwarts

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Di Dec 8 10:57:59 CET 2015

Hallo Romaine,

Wat fijn! Wat vervelend dat je er zoveel werk aan hebt gehad. Laten we het
daar vanavond nog even over hebben. Wat ons nu nog te doen staat is het
schrijven van een nieuwsberichtje voor op de website en in de kroeg.

Met vriendelijke groet,

Sindy Meijer

Communicatie & Community support Wikimedia Nederland
<http://www.wikimedia.nl>

0650879379  •  (0)30 3200238
Werkdagen maandag t/m donderdag