[Wle-nl] Themaweek al van start?!

Romaine Wiki romaine.wiki op gmail.com
Wo Okt 28 10:00:17 CET 2015

Ha Ciell,

Volgens mij hebben we met een eerdere schrijfweek ook vroege bijdragen
gehad en laten staan. En voor late bijdragen een extra kopje.

Er moet alleen niet vergeten worden om de artikelen aan Wikidata toe te
voegen. Dat heb ik voor de artikelen t/m gisteren gedaan.

Romaine

Op zaterdag 24 oktober 2015 heeft Ciell Wikipedia <ciell.wikipedia op gmail.com>
het volgende geschreven: