[Wle-nl] Themaweek Thijsse

k.vliet op kpnmail.nl k.vliet op kpnmail.nl
Di Sep 29 17:43:36 CEST 2015

Ja ik ben er ook op 10 oktober. Heb me als ik me goed herinner via het officiële aanmeldingsformulier opgegeven. (maar we zijn nu zo actief dat ik de draad weleens kwijtraak :-)
Groeten,  Kees
----Origineel Bericht----
Van : bosdick op gmail.com
Datum : 29/09/2015 16:01
Aan : wle-nl op lists.wmnederland.nl
Onderwerp : Re: [Wle-nl] Themaweek Thijsse
Wat betreft de cursus:
aanmelden is inderdaad verplicht (o.a. ivm catering):
https://nl.wikimedia.org/wiki/Wikipedia_schrijfcursus:_Schrijf_mee_over_natuur_op_Wikipedia
even voor  mijn beeldvorming:
voorzover ik nu kan overzien zullen op 10 oktober aanwezig zijn:
Wilma, ik, Sindy. Kees, ben jij er dan ook?
en welke cursisten hebben zich tot nu toe opgegeven? Ik ben nog met een paar mensen in gesprek.
De pagina's van de themaweek beginnen er al heel goed uit te zien!
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wikiproject/Themaweek/Thijsse
Vergeet niet je naam in te vullen als deelnemer!
groet,
db