[Wle-nl] Themaweek Thijsse

Sandra Rientjes Wikimedia Nederland rientjes op wikimedia.nl
Di Sep 29 12:58:41 CEST 2015

Hallo allen,

Wat een schitterende stroom aan activiteiten rond het thema natuur
ontwikkelen jullie.  Werkelijk klasse!

Groet,

Sandra

Sandra Rientjes
Directeur/Executive Director Wikimedia Nederland

tel.    (+31) (0)30 3200238
mob. (+31) (0)6  31786379

www.wikimedia.nl

*Postadres*:                                                 * Bezoekadres:*
Postbus 167                                                Mariaplaats 3
3500 AD  Utrecht                                         Utrecht