[Wle-nl] Themaweek Thijsse

Ma Sep 28 20:48:26 CEST 2015

Hoi,

Ik ben bezig met de pagina voor de Themaweek Thijsse
<https://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wikiproject/Themaweek/Thijsse> en
kom verborgen de volgende notitie tegen:

== Agenda ==
* 29 augustus:     symposium Den Haag: “De groene stad van de toekomst”,
georganiseerd door o.a. Heimans en Thijsse stichting
* 10 oktober:    training voor newbies (deel 1) op Wikipedia (Amsterdam),
aangeboden door Wikimedia Nederland en IVN.
* 24 oktober:    Training voor newbies (deel 2) en de start van de
themaweek in de bibliotheek van de Heimans en Thijsse Stichting, Amsterdam.

Die 2 trainingen, staan die vast, kan ik die noemen?
Ik zag dat Hans de Naturalis-activiteit van 31 oktober aan de GLAM-agenda
had toegevoegd, dus die heb ik ook alvast genoemd. Die valt precies in de
themaweek en misschien heeft Naturalis ook wel mooie literatuur over
Thijsse?