[Wle-nl] Bibliothekenproject/Eemland

Ciell Wikipedia ciell.wikipedia op gmail.com
Wo Sep 23 21:40:43 CEST 2015

Hoi,

Ik heb op dit moment de sitenotice in gebruik voor de Schrijfwedstrijd
2015, maar ik haal hem er dit weekend weer af.
Dan is er weer even een paar dagen rust tussen de banners door: dat is vaak
wel goed, anders valt zo'n sitenotice niet meer op.

Ciell