[Wle-nl] Project natuur

Tim Ruijters tim.ruijters op gmail.com
Di Sep 15 17:29:48 CEST 2015

Hoi Sindy,

Een keer digitaal aanschuiven ga ik zeker een keer doen.
M.b.t. draagvlak voor de Wikiversiteit.
Hier is inderdaad weinig in veranderd. Het is wel een beetje kip en ei
verhaal.
Om interessant te worden, heb ik een actief leerproject nodig.

Begin volgende jaar wil ik met een aantal mensen een voorbeeld leerproject
starten (zie onderstaande link).

https://beta.wikiversity.org/wiki/User:Timboliu/Een_voorbeeld_leerproject_in_de_hoofdnaamruimte

Ik heb alleen gebruiker Lotje nog bereid gevonden om mee te werken.

Maar ik blijf me ervoor inzetten :-)

Groet,

Tim