[Wle-nl] Agenda en openstaande actiepunten

Kees van Vliet kvliet op planet.nl
Di Sep 15 17:11:10 CEST 2015

Dag Sindy, ik wil vanavond graag meeluisteren met de vergadering om te kijken hoe dat gaat. Hoef ik alleen skype te openen en zie ik dan iets waar ik op kan klikken of moet ik nog een wachtwoord hebben?

Vriendelijke groeten,  Kees van Vliet

From: Sindy Meijer
Sent: Wednesday, September 09, 2015 2:51 PM
To: wle-nl ; Hans Muller
Subject: [Wle-nl] Agenda en openstaande actiepunten

Hallo allemaal,

Ik hoop dat iedereen een fijne vakantie heeft gehad? 15 september staat onze volgende vergadering op de planning. Let op we starten om 19:30 uur. Hierbij alvast een link naar de agenda: https://docs.google.com/document/d/1tTak3toKZ0nIGWxvO20WFt3S3uqcLghKNCFSiAn95X0/edit#heading=h.2vpr3nk4sxl7

Denk jullie allemaal aan de actiepunten en vergeten jullie ook het overzicht voor de themaweek niet? https://docs.google.com/spreadsheets/d/13wSTThl8EGbrqPNXw0zgtd6IzLGHPeJcJGXdNYc6SZw/edit#gid=1682525309

Tot volgende week!