[Wle-nl] Vogelen in het Rijksmuseum

Sandra Rientjes Wikimedia Nederland rientjes op wikimedia.nl
Ma Sep 14 12:22:53 CEST 2015

Hallo,

Misschien een oproep in het biologie café?

Groet,

Sandra Rientjes
Directeur/Executive Director Wikimedia Nederland

tel.    (+31) (0)30 3200238
mob. (+31) (0)6  31786379

www.wikimedia.nl

*Postadres*:                                                 * Bezoekadres:*
Postbus 167                                                Mariaplaats 3
3500 AD  Utrecht                                         Utrecht