[Wle-nl] Vogelen in het Rijksmuseum

Dick Bos bosdick op gmail.com
Zo Sep 13 19:58:35 CEST 2015

Sorry, dat mij dit even was ontgaan.
Ik was inderdaad geïnformeerd hierover, door Sandra R, als ik het mij goed
herinner.
Een heel leuk initiatief.
Ik ga zelf proberen er te zijn, die dag.
Er zijn nog wat kleine hobbels, zoals dat je je laptop-voeding niet mag
meenemen naar binnen!
Hoe dat moet worden opgelost, weet ik niet.
Een nieuwe laptop kopen, met een goeie accu, of zo.
groet,
db

Op 4 september 2015 17:28 schreef Ciell Wikipedia <ciell.wikipedia op gmail.com