[Wle-nl] [Wlm-nl] schrijfsessie in bieb naturalis

Hans Muller j.m.muller op hccnet.nl
Wo Sep 2 13:59:51 CEST 2015

Beste allen,

Ik vroeg om data voor een schrijfbijeenkomst eerder dan 1 december ("voor
1 december" is inderdaad dubbelzinning!), maar zou ook later kunnen,
alleen werk ik vanaf 1 december dan niet meer bij Naturalis, maar dan
maakt niet veel uit.

Groeten, hansm