[Wle-nl] Rijksmuseum

Dick Bos bosdick op gmail.com
Do Jul 9 15:16:34 CEST 2015

Ontzettend leuk plan, natuurlijk! Maar misschien moeten we even naar de
planning kijken: past het in onze plannen? Kunnen we dit in de volgende
(skype-)vergadering bespreken, of wordt dat te laat?
Daarnaast is het misschien slim om - remember de reacties van sommigen op
de beelddonatie Nozeman&Sepp - eerst even te kijken over wat voor soort
afbeeldingen we het hebben.
groet,
db