[Wle-nl] Vergadering 23 juni half 8 via Skype

Ma Jul 6 20:12:10 CEST 2015

Beste Allen,

Keek net nog even door de notulen van de laatste vergadering van Project
Natuur. Mijn bijdrage aan de PR rond de vrijgave van werk van Jos Zwarts is
prima evenals themaweek.

Ik kan alleen 28 juli niet bij de vergadering zijn, want dan ben ik op
vakantie. Ik houd jullie wel op de hoogte en vergader dan gerust zonder mij
de 28ste. Ik hoop er dan de keer daarna wel weer bij te zijn.

Groeten

Nolda

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Noldas-Lifestyle/481830325214336
Website: www.chocinella.nl
Website: http://noldaslifestyle.wordpress.com/