[Wle-nl] Vergadering 23 juni half 8 via Skype

Di Jun 23 15:37:36 CEST 2015

Beste Allemaal.

Ik ben zo ontzettend moe op het moment, dat ik de vergadering vanavond even
aan mij voorbij laat gaan. Gaan jullie rustig je gang, dan lees en hoor ik
het wel uit de notulen en schuif ik volgende keer graag weer aan.

-Ik heb contact gehad met Sandra Rientjes m.b.t. haar contact bij
Natuurmonumenten. Zij zou een afspraak plannen, waar wij ook bij aan kunnen
schuiven . Ik zou hier graag via Skype bij zijn. Naast themaweek rond
Thijsse of Natuurmonumenten zelf, zullen ook plannen rond Utrechtse
heuvelrug besproken moeten worden. Staat me even niet meer bij of deze
afspraak ook al gepland is en wanneer dan.

-Activiteiten overzicht heb ik aangepast en naar Sindy en Dick gestuurd om
naar te kijken en zodat Dick het kon gebruiken.

-Opzet draaiboek Themaweek is gemaakt en verstuurd.

-Heb nog geen contact gehad met Dutch Birdfair, dat is me ontschoten. Zal
dit z.s.m. nog doen.

-Ook staat nog steeds open om Kees van Vliet te bevragen over binding en
deelname aan Project Natuur en activitieten (wat maakt dat hij is gebleven?)

Mochten jullie nog mee willen weten dan hoor ik het graag. Is de bedoeling
om morgen mijn mail wel weer te lezen.

Groeten

Nolda

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Noldas-Lifestyle/481830325214336
Website: www.chocinella.nl
Website: http://noldaslifestyle.wordpress.com/