[Wle-nl] Fwd: natuurmonumenten

Sandra Rientjes Wikimedia Nederland rientjes op wikimedia.nl
Wo Jun 3 11:55:10 CEST 2015

Hoi Nolda,

Ik zit in deze lijst, dus ik lees al mee!

Groet,

Sandra Rientjes
Directeur/Executive Director Wikimedia Nederland

tel.    (+31) (0)30 3200238
mob. (+31) (0)6  31786379

www.wikimedia.nl

*Postadres*:                                                 * Bezoekadres:*
Postbus 167                                                Mariaplaats 3
3500 AD  Utrecht                                         Utrecht