[Wle-nl] Fwd: natuurmonumenten

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Wo Jun 3 10:06:37 CEST 2015

@Nolda, zou jij bij de verkennende gesprekken aanwezig willen zijn? Verder
sluit ik mij aan bij je voorstel, we kunnen ze meenemen in de activiteiten
waar we al mee bezig zijn: Utrechtse heuvelrug activiteiten of de
themaweek. Dat zou dan op de korte termijn zijn. Ze kunnen ons vast ook
versterken in de communicatie.

Een andere optie is inderdaad een apart traject op langere termijn. Zodat
we genoeg tijd en ruimte overhouden voor de huidige partners en mogelijke
activiteiten.

Even kort een opsomming van dingen waar we mee bezig zijn:

   - IVN in het kader van de Utrechtse Heuvelrug. Start augustus?
   - Themaweek Thijsse. Start oktober
   - Workshops bij Naturalis. Start spoedig
   - Content donatie Floron. Start september?
   - Content donatie NVM. Start juli?