[Wle-nl] Fwd: natuurmonumenten

Di Jun 2 16:39:22 CEST 2015

Beste mensen,

n.a.v. mijn vraag naar contactpersoon/kennis van Sandra bij
Natuurmonumenten is er onderstaand resultaat ontstaan. Ik denk dat we graag
bij verkennende gesprekken willen zijn en dan moeten kijken of we
Natuurmonumenten willen meenemen in de themaweek over Thijsse of een apart
traject met mogelijk diepgaandere samenwerking willen opzetten. Ben
benieuwd naar jullie mening? Dan laat ik Sandra n.a. daarvan weten wat we
willen.

Groeten

Nolda

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Noldas-Lifestyle/481830325214336
Website: www.chocinella.nl
Website: http://noldaslifestyle.wordpress.com/