[Wle-nl] Fwd: Nederlandsche vogelen online!

Do mei 28 12:09:43 CEST 2015

Hoi Sindy,

Ik heb met Olaf nu afgesproken dat we alles per 1 juni gaan communiceren.
Ik wil wel even kijken of ik dit weekend tijd heb om wat stukjes te
schrijven, wat wil je precies van me hebben? 1 tweet, 1 Facebookbericht met
foto en een blog met foto?

Groetjes, Ciell