[Wle-nl] Beelddonatie Naturalis?

Di mei 12 13:18:48 CEST 2015

Hoi,

Hans heeft er zelf een stuk over in de Kroeg
<https://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:De_kroeg#Project_met_Naturalis.2C_huiswikipediaan>
geplaatst en ook daar is de discussie of de vrijgave wel geschikt is voor
het plaatsen bij Wikipedia-artikelen, net als bij de Nederlandsche Vogelen
van het KB het geval is.

Ook is er discussie over de door de instelling gebruikte licentie: is een
herbarium Publiek Domein of kunnen ze het opnieuw licenseren?
In hoeverre weet Hans voldoende van auteursrecht om het goed te begeleiden?
Sindy, Sandra?

Ciell