[Wle-nl] Beelddonatie Naturalis?

Sandra Rientjes Wikimedia Nederland rientjes op wikimedia.nl
Vr mei 8 17:49:46 CEST 2015

Ha Ciell,

Dit is de eerste keer dat ik hoor van een beelddonatie van Naturalis.
Voortvarend - Hans is net op 1 mei begonnen!

We moeten snel met alle partijen om tafel. Iedereen heeft baat bij goede
afstemming volgens mij.

Sandra

Sandra Rientjes
Directeur Wikimedia Nederland