[Wle-nl] update lopende zaken

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Wo Apr 29 12:02:06 CEST 2015

Hallo allemaal,

Hierbij even een update van alle lopende dingen van mijn kant.

Vorige week heb ik gesproken met Floron, zij gaven aan nog steeds interesse
te hebben en zeker mogelijkheden te zien. Alleen hebben ze het deze maanden
omdat alles in bloei staat te druk. In september neem ik nogmaals contact
op. Van de week zal ik ook de nmv (paddenstoelen) benaderen, wellicht is
daar nu wel tijd.

Daarnaast hebben Dick en ik gesproken met de coördinator van de Utrechtse
Heuvelrug. Hier eigenlijk hetzelfde verhaal, op dit moment hebben ze het
erg druk, het heeft een tijdje stil gelegen en ze pakken nu de draad weer
op.

Verder heb ik gesproken met Tim over Wikiversity en een mogelijkheid om aan
te haken bij project natuur. Hierover tijdens de vergadering meer.
Aantekening zijn ook in de map terug te vinden.

Als het goed is gaat Hay volgende week aan de slag met de vogels.

Denk jullie allemaal aan de actiepunten:
https://docs.google.com/document/d/1B9xBfxKfRJD904DEDCyGi6bVx17y_e4pYf5ioD5Szo4/edit#heading=h.2vpr3nk4sxl7