[Wle-nl] Fwd: Project Natuur: enkele vragen

Wo Apr 15 17:22:51 CEST 2015

Ter info.

---------- Doorgestuurd bericht ----------
Van: Frans Grijzenhout <frans op wikimedia.nl>
Datum: 8 april 2015 22:14
Onderwerp: Re: Project Natuur: enkele vragen
Aan: Ciell Wikipedia <ciell.wikipedia op gmail.com>

Dag Ciell,
Vanuit het bestuur willen we graag verkennen óf een natuurorganisatie zou
willen samenwerken, dus of de intentie er is. Zodra er inhoudelijke vragen
aan de orde komen (contentdonatie, edit-a-thon, etc.) is de werkgroep aan
zet. En als het om een WiR zou gaan is het kantoor aan zet.

Er zijn 2 concrete samenwerkingen: Vlinderstichting (contentdonatie) en
Naturalis (WiR). Het precieze overzicht ligt bij Sandra Rientjes en Sindy
moet natuurlijk ook op de hoogte zijn.

We hebben niet besproken wie jullie nieuwe bestuurscontact zal worden en of
dat wel nodig is. Voor nu is het kantoor het aanspreekpunt. Meld het maar
als jullie toch graag een nieuw bestuurslid als aanspreekpunt willen. Over
14 dagen is er een ALV en dan wordt er een nieuw bestuur gekozen.

Ik ben blij dat de werkgroep doorgaat. Als we natuur net zo'n goede plek op
Wikipedia willen geven als GLAM is er echt nog veel doen. Ik hoop je
binnenkort weer eens persoonlijk te spreken, misschien op de GLAM
conferentie of tijdens de ALV?

Hartelijke groet, Frans

*Frans Grijzenhout*, voorzitter / chair
+31 6 5333 9499
http://www.wikimedia.nl/

*Vereniging Wikimedia Nederland*
*Postadres*:                     *Bezoekadres:*
Postbus 167                   Mariaplaats 3
3500 AD  Utrecht            3511 LH Utrecht
Kamer van Koophandel 17189036

Hallo Frans,