[Wle-nl] Agenda vergadering donderdag 26 maart. Start om 19:30 via Skype

Di Mrt 24 13:05:33 CET 2015

Weet niet of het me voor donderdag nog gaat lukken om de tekstjes af te
krijgen en contact te leggen met actieve schrijver van Naturalis. Doe mijn
best.

Groeten

Nolda

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Noldas-Lifestyle/481830325214336
Website: www.chocinella.nl
Website: http://noldaslifestyle.wordpress.com/