[Wle-nl] Overleg morgen

Ciell Wikipedia ciell.wikipedia op gmail.com
Vr Feb 27 21:37:33 CET 2015

Hoi,

Even voor de duidelijkheid: ik ga er vanuit dat onze aantekeningen in het
door Sindy voorgestelde
https://docs.google.com/document/d/1rbJofuBpLoBUgluAy33lyCOZLt8FnN0zc9FCRpM5RR0/edit
morgen meegenomen worden.

Ik zag dat alleen Romaine er nog in aan het werk is geweest en dat er nog
niet een strategisch plan staat, maar meer de vragen voorafgaand daaraan.
Ik hoop dat jullie hier morgen antwoord op vinden. Ik krijg de schilder
morgen in mijn nieuwe huisje op bezoek, dus ga het niet redden om naar
Utrecht te komen, maar hoop morgenavond verslag van jullie te krijgen. :)

Groetjes, Ciell