[Wle-nl] Problemen projectgroep natuur

Romaine Wiki romaine.wiki op gmail.com
Za Feb 14 12:50:17 CET 2015

Hallo Frans,

Een gesprek lijkt mij prima.
Voor ons is belangrijk dat de werkzaamheden rond het afgewezen
strategieplan worden stilgelegd en van tafel gaat, dus met je uitspraak ben
ik erg blij.

We hebben 28 februari gepland als datum om samen te werken in het opstellen
van een strategieplan voor het Project Natuur. Dus als Projectgroep Natuur
zullen we daar zijn.

Bij deze is je mail ook aan de Projectgroep natuur gezonden.

Groetjes,
Romaine