[Wle-nl] LET OP vergadering van 26/1 naar 27/1

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Do Jan 22 14:27:33 CET 2015

Hallo allemaal,

Bedankt voor het invullen van de Doodle. Aangezien de meeste van jullie ook
dinsdag 27 januari kunnen verschuif ik graag de vergadering. Ik spreek
jullie dinsdag om 20:30 via Skype. Tot dan!

tel. 0650879379 of  (0)30 3200238

Postadres:                                               Bezoekadres:
Postbus 167                                             Mariaplaats 3
3500 AD  Utrecht                                      Utrecht